Moje najlepšie fit jedlá

Uverejnil(a)
/ / Pridaj komentár / Značky: , ,

Recepty na najlepšie fit jedlá

„Ak vám chýba inšpirácia na každý deň, táto kniha je ňou doslova nabitá. Ak vám chýba chuť, táto kniha plná autentických fotografií vám ju dodá a spolu s receptmi a tipmi na obmenu. Pri mnohých receptoch vám pomôže vyčariť nielen dobré jedlo, výnimočný chuťový zážitok, spokojné bruško, ale i úsmev na perách,“ približuje foodblogerka Lucia Súkeníková svoju novú knihu.  

Kniha Moje najlepšie fit jedlá je určená pre všetkých, ktorí sa chcú cítiť fit. Je určená pre ľudí, ktorí sa chcú stravovať zdravšie a pritom z bežne dostupných surovín.

Je vhodná pre ľudí, ktorí žijú hekticky, ale popritom sa nechcú stravovať v rýchlom občerstvení či v reštauráciách, pre športovcov, ľudí s intoleranciami, tehotné ženy i ženy po pôrode.
Recepty z knihy sú vhodné pre celú rodinu, sú zamerané na rýchlosť, jednoduchosť, dostupnosť, lokálnosť a sezónnosť.

Viac ako 140 receptov na zmenu stravovacích návykov a pre zdravší život.
Lucia Súkeníková je slovenská foodblogerka, vynikajúca kuchárka a experimentátorka, autorka úspešných kuchárskych kníh Moje skvelé jedlo, Moje skvelé koláčiky.
Teraz je tu s úžasnou novinkou Moje najlepšie fit jedlá.

french toast mafiny

V knihe nájdete recepty na celý deň, od raňajok až po večere.
Sú vhodné pre celú rodinu, ich prednosťou je

  • rýchlosť a jednoduchosť prípravy
  • dostupnosť použitých surovín
  • lokálnosť a sezónnosť surovín.

Hlavnou myšlienkou knihy je: Prečo FIT?

„Cítiť sa fit, cítiť sa po jedle dobre – to je poslaním mojej knihy. Ľudia, ktorí trpia rôznymi stravovacími problémami (ťažoba na žalúdku po dojedení, plynatosť, nadváha, neustály vlčí hlad, atď.), dnes hľadajú možnosti, ako sa vďaka strave cítiť lepšie,“ vysvetľuje Lucia Súkeníková.

Niekedy je to jednoduché – stačí vymeniť klasickú bielu múku za celozrnnú, pridať viac zeleniny, nekupovať sladkosti s kopou cukru, ale poctivo si ich pripraviť doma. A práve také recepty nájdete v knihe Moje najlepšie fit jedlá. 

V prípade celiatikov, či pri intolerancii na mliečnu bielkovinu je to však problematickejšie. No ani takéto recepty v knihe nechýbajú. Okrem toho sú tu recepty vhodné pre vegetariánov či vegánov. Recepty sú pestré, s dôrazom na dostupnosť, lokálnosť a sezónnosť.
V knihe si nájdete recepty na celý deň – od raňajok až po večere. Keďže žijeme v hektickej dobe, recepty sú rýchle, nenáročné na čas a z potravín, ktoré sú ľahko dostupné aj v supermarketoch. 

Veľa z receptov je vhodných i na prenos – keď sa aj v práci chceme stravovať zdravo a nesiahať po rýchlom občerstvení. Takéto stravovanie (tzv. škatuľkovanie) má veľa výhod – je lacnejšie (ako stravovanie v reštauráciách), človek vie, čo jedlo skutočne obsahuje a v prípade potravinových alergií sa nemusí obávať neželanej reakcie. V prípade počítania kalórii (napr. pri chudnutí) si vie svoj denný príjem optimálne rozdeliť.

Milan Buno, literárny publicista


Ďalšie knihy, ktoré by vás mohli zaujímať:

Hádaj, s kým spíš

Horúce objatie

Dobrá forma

 

0
 Ak sa vám tento článok páčil, dajte hlas autorovi! 

Pridaj komentár

*